Revista Piata Food&Bar Modern Buyer

Timp de trei zile, Achizitii Retail & Horeca a fost locul de intalnire pentru cei mai importanti operatori, producatori, importatori si distribuitori din industrie.

Peste 500 de reprezentanti ai furnizorilor de servicii, produse de larg consum si pentru Horeca, companii de logistica si distributie, magazine independente si retelele de retail locale si internationale, dar si operatori Horeca au participat la Achizitii Retail & Horeca.
Mai mult...

Expozitie

In standurile Achizitii Retail & Horeca cei mai importanti furnizori din industria FMCG isi vor prezenta ofertele de bunuri si servicii B2B.

Categorii de produse: produse alimentare, bauturi alcoolice, bauturi nealcoolice, echipamente, vesela / tacamuri, igiena profesionala, produse de ingrijire personala, produse de curatare si ingrijire a locuintei, IT&C, audio video, amenajare, climatizare-ventilatie, consultanta, articole sanitare, francize, alte produse si servicii.

Pe parcursul evenimentului, expozantii vor sustine prezentari de produse, demonstratii, seminarii si alte actiuni pentru o cat mai buna comunicare cu vizitatorii.

Rezervati-va chiar acum standul la Achizitii Retail & Horeca pentru a va asigura cea mai avantajoasa pozitie si pentru a comunica din timp cu vizitatorii evenimentului.

Ca organizatori, depunem toate eforturile pentru a atrage un numar cat mai mare de vizitatori, insa achizitorii din domeniile vizate sunt interesati in primul rand de lista expozantilor – cel mai important factor care influenteaza decizia de vizitare.

Intrati chiar acum in contact cu noi pentru a va rezerva locul!



Beneficii pentru expozanti

Format optim pentru prezentarea noutatilor: produse, promotii, servicii, solutii.

  • Expunere de produse, servicii si solutii destinate operatorilor din retailul modern, retailul traditional si horeca, precum si furnizorilor de bunuri de larg consum
  • Networking cu liderii din achizitii ai principalilor jucatori din retail (atat in cadrul zonei expozitionale, cat si in cadrul conferintelor din cele 3 zile, al coffee-breakurilor etc.)
  • Multiple oportunitati de comunicare: la standul expozitonal, in cadrul dezbaterilor din conferinte, in cadrul workshopurilor, in campania de comunicare pre si post eveniment.
  • Oportunitati de feed back din partea vizitatorilor expozitiei
  • Format optim pentru comunicarea celor mai noi trenduri, produse sau strategii de piata
  • Oportunitati de sampling.
  • Asocierea cu un eveniment de tinuta, organizat de trei reviste cu o buna reputatie si experienta in evenimente profesionale, singurul eveniment care reuneste toate cele 3 piete majore din FMCG
  • Acces la toate conferintele si workshop-urile organizate in cele 3 zile
  • Acces la studiile si informatiile despre consumatori, tendintele pietelor si obiectivele partenerilor de afaceri, desprinse din conferintele si workshopurile organizate
  • Multiple oportunitati de business networking.


Prezenta cu stand

Cost stand: 150 euro net / mp

Pretul include: chiria standului, constructia standului (pereti despartitori), mobilier minimal (1 masa + 3 scaune), acces la toate conferintele, demonstratiile si workshopurile organizate in cele 3 zile, pe baza confirmarii din timp a participarii si in limita locurilor disponibile.
Standurile au adancimea de 3m sau 4m si latime variabila, in functie de nevoile expozantilor. La cerere, se pot construi standuri cu configuratie speciala, pe baza comenzii si in limita spatiului disponibil.


Schita expozitie

Descarca varianta PDF: Plan ansamblu Descarca varianta PDF: Sali expozitie

Concept

Un eveniment B2B, multispecializat si multiformat, cu solutii distincte pentru retail modern, retail traditional si horeca.
Mai mult...

Conferinte

Conferinte, workshopuri, demonstratii - evenimente distincte pentru cele trei specializari;


Mai mult...

Participare conferinte

Costul unui bilet este de 70euro*
(fara TVA) / conferinta.


Pentru mai multe bilete se aplica discountul:
  • 10% : 2 bilete
  • 15% : 3 - 4 bilete
  • 20% : 5 bilete
  • 25% : 6 - 8 bilete
  • 30% : peste 8 bilete

*Beneficiaza de acces gratuit:

- expozantii
- comerciantii / operatorii horeca
( in limita locurilor disponibile si pe baza confirmarii prezentei)

Bilete / Confirmari:

Aurelia Constantinescu - Events Coordinator
0372.900.171 / 0767.118.833
aurelia.constantinescu@jmkcommunication.ro



Organizatori

Expozanti

Parteneri Media